Karjera
VšĮ Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centras (ŠRATC) prie komandos kviečia prisijungti Projektų priežiūros specialistą (-ę)
Būsite atsakingas (-a) už sklandų ir efektyvų ŠRATC projektų įgyvendinimą per visus etapus – pasirengimą, finansavimo paiešką, planavimą, vykdymą, stebėjimą, kontrolę, rizikų valdymą ir ataskaitų teikimą, kad projektai būtų įgyvendinami laikantis nustatytų tikslų, biudžeto ir teisės aktų reikalavimų.
Projektų priežiūros specialistas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį socialinių mokslų studijų srities ekonomikos, teisės, vadybos, viešojo administravimo krypties arba jam prilygintą išsilavinimą.
- Turėti ne mažesnę kaip 2 (dviejų) metų darbo administruojant / koordinuojant Europos sąjungos (toliau – ES) struktūrinių fondų finansuojamus projektus patirtį.
- Turėti ne mažesnę kaip 1 (vienerių) metų viešųjų pirkimų srities darbo patirtį.
- Išmanyti ir sugebėti taikyti praktikoje Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus bei teisės aktus, reglamentuojančius ES paramos teikimą bei viešuosius pirkimus.
- Išmanyti raštvedybos ir dokumentų rengimo taisykles, mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu.
- Sugebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą.
- Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu lietuvių kalba.
Projektų priežiūros specialistas privalo vykdyti šias funkcijas:
- Užtikrinti ŠRATC planuojamų vykdyti ir vykdomų projektų, tame tarpe ir projektų iš dalies finansuojamų ES paramos lėšomis, paraiškų / projekto įgyvendinimo planų parengimą ir projektų veiklų įgyvendinimo organizavimą, administravimą ir priežiūrą, viešųjų pirkimų vykdymą bei administravimą.
- Domėtis įvairiomis projektų finansavimo galimybėmis, kurios gali turėti įtakos ŠRATC veiklos pagerinimui ir apie tai informuoti ŠRATC Administracijos vadovą.
- Pagal kompetenciją rengti projektų, tame tarpe iš dalies finansuojamų ES paramos fondų lėšomis, paraiškas / projektų įgyvendinimo planus ir/ar jų priedus.
- Pagal kompetenciją rengti pirkimų dokumentus, dalyvauti ŠRATC viešųjų pirkimų komisijų darbe (inicijuoti, organizuoti, vykdyti viešųjų pirkimų procedūras), ŠRATC Direktoriui ar Administracijos vadovui nurodžius, atlikti viešųjų pirkimų komisijos sekretoriaus funkcijas.
- Pagal kompetenciją vykdyti CVP IS sistemoje viešųjų pirkimų procedūras, susirašinėjimą su tiekėjais, rengti ir teikti Viešųjų pirkimų tarnybai (CVP IS): skelbimus, informacinius pranešimus, procedūrų ataskaitas, įvykdytų ar nutrauktų pirkimo sutarčių ataskaitas ar kitus dokumentus, kaip tai reglamentuota teisės aktuose, bei juos tikslinti.
- Rengti dokumentus ar informaciją projektus įgyvendinančioms institucijoms ar kitoms įstaigoms, susijusius su ŠRATC vykdomų projektų įgyvendinimu.
- Administruoti ŠRATC įgyvendinamus projektus.
- Rengti medžiagą ir organizuoti ŠRATC įgyvendinamų projektų viešinimą ŠRATC interneto svetainėje.
- Teisės aktų nustatyta tvarka formuoti įgyvendinamų projektų bylas (projektų iš dalies finansuojamų ES paramos lėšomis bylose kaupti duomenis ir dokumentus paramos davėjo nustatyta tvarka).
- Kaupti, sisteminti informaciją apie įgyvendinamus projektus, rengti ataskaitas susijusias su ŠRATC įgyvendinamais projektais Administracijos vadovui.
- Rengti įvykdytų projektų dokumentaciją saugojimui ir perduoti į archyvą ŠRATC nustatyta tvarka.
- Vykdyti kitas teisėtas nenuolatinio pobūdžio Administracijos ir ŠRATC vadovų užduotis bei pavedimus, susijusius su pareigybės funkcijomis bei skyriaus nuostatais.
Projektų priežiūros specialisto pareigos:
- Tinkamai, kokybiškai ir laiku vykdyti jam pavestas funkcijas ir atlikti visus pavedimus.
- Teikti Administracijos vadovui informaciją apie iškilusias problemas, siūlyti sprendimo būdus.
- Laikytis darbo drausmės, vidaus tvarkos, darbo saugos taisyklių, užtikrinti patikėtos informacijos išsaugojimą.
- Nutraukus darbo santykius perduoti Administracijos vadovo nurodytam asmeniui visus veiklos dokumentus.
Projektų priežiūros specialistas turi teisę:
- Reikalauti saugių ir higieniškų darbo sąlygų.
- Reikalauti aprūpinti visomis tiesioginiam darbui reikalingomis darbo priemonėmis.
- Gauti reikiamą informaciją iš kitų Įstaigos padalinių.
- Nuolat kelti savo kvalifikaciją, pasirinkti tam tinkamas formas ir laiką.
- Pagal savo kompetenciją atstovauti ŠRATC atitinkamose įstaigose, įmonėse ir organizacijose.
- Turėti kitas teisės aktuose numatytas teises.
Projektų priežiūros specialistas atsakingas už:
- Nepriekaištingą pareiginių nuostatų ir kitų patvirtintų teisės aktų, reglamentuojančių tiesioginį darbuotojo darbą, ŠRATC vidaus taisyklių, procedūrų, tvarkų, įsakymų vykdymą.
- Teisėtą suteiktų teisių panaudojimą ir teisės aktų nuostatas atitinkantį pareigų vykdymą.
- Tinkamą Įstaigos turto eksploatavimą, darbo kokybę.
- Teisėtų Administracijos vadovo žodinių ir raštiškų nurodymų vykdymą.
- Žinomos ŠRATC konfidencialios informacijos tinkamą panaudojimą ir apsaugą.
- Saugos darbe, elektrosaugos ir priešgaisrinės saugos reikalavimų vykdymą.
Darbo vieta:
Pramonės g. 15-71, Šiauliai.
Atlyginimas: 2500 Eur/mėn. (neatskaičius mokesčių). Galimas atlyginimo peržiūrėjimas ateityje, priklausomai nuo darbo rezultatų ir patirties.
Kandidatuoti: savo gyvenimo aprašymą prašome siųsti el. paštu r.kairiene@sratc.lt
Svarbu: susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Atrankos procesą baigsime radę tinkamą kandidatą.
Darbdavys: VIEŠOJI ĮSTAIGA ŠIAULIŲ REGIONO ATLIEKŲ TVARKYMO CENTRAS, 145787276 www.sratc.lt
Pareigybė: Rinkliavos administravimo skyrius Teisininkas
Darbo užmokesčio dydis 2400,00 Eur/mėn. (bruto/ikimokestinis).
Darbo vieta - Pramonės g. 15-71, Šiauliai.
Pretendentų atrankos būdas – Testas žodžiu (pokalbis)
Dokumentai, kuriuos būtina pateikti:
Asmens dokumento kopija
Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopija
Gyvenimo aprašymas (CV)
Pretendento anketa (pretendentams į darbuotojo pareigas)
Profesinę patirtį pagrindžiantis dokumentas
Dokumentų pateikimas iki 2025-09-25 tik per Valstybės tarnybos departamento sistemą https://pm.vataras.lt/prasymai/Account/Login
VVA skelbimo nuoroda https://portalas.vtd.lt/lt/rinkliavos-administravimo-skyrius-teisininkasdarbo-uzmokescio-dydis-240000-eur/men-bruto/ikimokestinis-322;1075070.html
*Pretendentų dokumentai priimami per 10 darbo dienų po konkurso paskelbimo. Terminas gali būti pratęstas 5 darbo dienas, jeigu kiltų pagrįstų abejonių dėl pretendento atitikties konkurso skelbime nustatytiems kvalifikaciniams reikalavimams ir dėl pateiktų dokumentų patikslinimo ar papildymo.
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai: Tel. 0 41 520 002, el. paštas info@sratc.lt.
Darbo pobūdis, pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
VšĮ Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centro direktoriaus
2024 m. rugsėjo 9 d. įsakymu Nr. P-200
VŠĮ ŠIAULIŲ REGIONO ATLIEKŲ TVARKYMO CENTRO
RINKLIAVOS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS
TEISININKO PAREIGINIAI NUOSTATAI
I. PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. VšĮ Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centro (toliau – Įstaiga) Rinkliavos administravimo skyriaus teisininko pareiginiai nuostatai nustato Rinkliavos administravimo skyriaus teisininko pareigybės paskirtį, specialiuosius reikalavimus pareigybei, funkcijas, teises ir atsakomybę.
2. Rinkliavos administravimo skyriaus teisininkas yra Įstaigos darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį.
3. Rinkliavos administravimo skyriaus teisininką į pareigas priima ir atleidžia Įstaigos direktorius Aptarnavimo vadovo teikimu.
4. Rinkliavos administravimo skyriaus teisininkas tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas Aptarnavimo vadovui.
II. PAREIGYBĖS PASKIRTIS
5. Rinkliavos administravimo skyriaus teisininkas atstovauja Įstaigai nagrinėjant su Rinkliavos administravimo skyriaus veikla susijusias bylas visų instancijų teismuose, taip pat sprendžiant kitus su Rinkliavos administravimo skyriaus veikla susijusius teisinius klausimus kitose institucijose, įstaigose, įmonėse ir / ar organizacijose.
III. RINKLIAVOS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS TEISININKUI KELIAMI SPECIALŪS REIKALAVIMAI
6. Rinkliavos administravimo teisininkas privalo turėti ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį teisinį arba jam prilygintą išsilavinimą.
7. Turėti ne mažesnę kaip 1 metų dokumentų valdymo bei teisinio darbo, rengiant administracinės ar civilinės teisenos procesinius dokumentus bei atstovaujant teisme, darbo patirtį.
8. Gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus; išmanyti Lietuvos Respublikos rinkliavų įstatymą bei teisės aktus, reglamentuojančiais vietinę rinkliavą, viešąjį administravimą, vietos savivaldą, asmens duomenų apsaugą, asmenų aptarnavimą, finansų apskaitą, išmanyti dokumentų rengimo taisykles.
9. Vadovautis anksčiau nurodytais teisės aktais, Įstaigos vidaus veiklą reglamentuojančiais dokumentais, pareigybės aprašymu, Įstaigos dalininkų ir Įstaigos valdybos priimtais sprendimais, Įstaigos direktoriaus įsakymais.
10. Mokėti dirbti kompiuterio MS Windows operacinėmis sistemomis, programomis MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer.
11. Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją, sklandžiai dėstyti mintis, pasižymėti organizuotumu, iniciatyvumu, sąžiningumu, gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti veiklą.
IV. RINKLIAVOS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS TEISININKO FUNKCIJOS
12. Atstovauja Įstaigai visų instancijų teismuose nagrinėjant bylas, susijusias su Rinkliavos administravimo skyriaus veikla (bylos dėl rinkliavos skolų išieškojimo, rinkliavos teisėtumo, kitos bylos), sprendžia kitus su Rinkliavos administravimo skyriaus vykdoma veikla susijusius teisinius klausimus kitose institucijose, įstaigose, įmonėse ir / ar organizacijose.
13. Konsultuoja Įstaigos darbuotojus teisiniais klausimais, priskirtinais Rinkliavos administravimo skyriaus veiklos kompetencijai.
14. Koordinuoja tinkamą Rinkliavos administravimo skyriaus rinkliavos skolų išieškojimo uždavinių įgyvendinimą.
15. Kontroliuoja Rinkliavos administravimo skyriaus vadybininkų darbui su skolomis atliekamų darbų kokybę ir apimtis.
16. Analizuoja atliekų turėtojų skolų rodiklius, pildo ir teikia duomenis ataskaitoms.
17. Vykdo dokumentų, reikalingų beviltiškoms vietinės rinkliavos skoloms nurašyti, rinkimą, apskaitą ir saugojimą.
18. Seka su padalinio veikla susijusios teisinės bazės pokyčius ir juos sistemina, teikia įžvalgas apie pokyčių įtaką padalinio veiklai, Aptarnavimo vadovo pavedimu teikia išvadas, pastabas.
19. Pagal poreikį tvarko atliekų turėtojų (skolininkų) registrą, t. y. aiškinasi nuosavybės teisės savininką per Nekilnojamojo turto registro Duomenų banko prieigą, keičia siuntimo adresą, sukuria naują mokėtoją, įrašo elektroninio pašto adresą, koreguoja rinkliavos apskaičiavimo parametrus, atlieka perskaičiavimą, siunčia mokėjimo pranešimą, įspėjimą ir pan.
20. Aptarnavimo vadovo pavedimu konsultuoja ir aptarnauja klientus:
20.1. nagrinėja pareiškėjų prašymus, skundus, pasiūlymus ir rengia atsakymų į juos projektus;
20.2. konsultuoja ir aptarnauja Įstaigos padalinyje (ir ryšio priemonėmis) klientus vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą bei jos skolų mokėjimo, skolų administravimo, pagal poreikį – ir komunalinių atliekų tvarkymo paslaugų teikimo klausimais, priskirtinais skyriaus veiklos kompetencijai.
21. Pagal kompetenciją rengia dokumentų, susijusių su skyriaus veikla, projektus.
22. Bendradarbiauja su kitais įstaigos struktūriniais padaliniais, kitomis įmonėmis, įstaigomis ir organizacijomis rinkliavos skolos išieškojimo iš skolininko klausimais.
23. Teikia Aptarnavimo vadovui išvadas ir siūlymus vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą administravimo, skolų administravimo, reikalavimų suderinimo, teisės aktų rengimo, sutarčių su paslaugų teikėjais administravimo ir kitose padalinio veiklos srityse, taip pat dėl darbuotojų darbo kokybės, padalinyje atliekamų procesų efektyvumo gerinimo.
24. Dalyvauja Įstaigos ir Rinkliavos administravimo skyriaus darbo grupių veikloje su Rinkliavos administravimo skyriaus veikla susijusiais klausimais.
25. Vykdo kitus, susijusius su Rinkliavos administravimo skyriaus veikla, tiesioginio vadovo nurodymus.
26. Pavaduoja Rinkliavos administravimo skyriaus vadybininką, atsakingą už vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą skolų administravimą, ir/arba vyriausiąjį vadybininką (atostogų, ligos, komandiruočių ar kt. atvejais).
V. RINKLIAVOS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS TEISININKO TEISĖS
27. Turėti savo darbo vietą ir visas darbui reikalingas priemones.
28. Laiku gauti darbui reikalingus norminius aktus ir kitą informaciją.
29. Dalyvauti Įstaigos darbuotojų pasitarimuose.
30. Kontroliuoti, kaip vykdomi įsakymai bei nurodymai, susiję su tiesioginėmis jo pareigomis.
31. Iš kitų Įstaigos padalinių gauti informaciją, reikalingą tarnybinėms užduotims atlikti.
32. Bendrauti su kitais regionų atliekų tvarkymo centrais.
33. Teikti siūlymus Aptarnavimo vadovui dėl Rinkliavos administravimo skyriaus ir kitų Įstaigos skyrių veiklos tobulinimo.
34. Pagal savo pareiginę kompetenciją atstovauti Įstaigą atitinkamose įstaigose ir organizacijose.
35. Kelti savo kvalifikaciją.
36. Nustatyta tvarka darbo reikalais naudotis transporto, telefoninio, kompiuterio ryšio, organizacinėmis techninėmis priemonėmis.
VI. RINKLIAVOS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS TEISININKO ATSAKOMYBĖ
37. Teisininkas atsako už:
37.1. nepriekaištingą pareigybės aprašymo ir kitų patvirtintų taisyklių, procedūrų, tvarkų vykdymą ir kontrolę;
37.2. teisėtą suteiktų teisių panaudojimą ir teisės aktų nuostatas atitinkantį pareigų vykdymą;
37.3. tinkamą Įstaigos turto eksploatavimą, darbo kokybę;
37.4. Rinkliavos administravimo skyriaus materialinių ir piniginių vertybių apsaugą;
37.5. žodinių ir raštiškų nurodymų vykdymą;
37.6. žinomos Įstaigos konfidencialios informacijos tinkamą panaudojimą ir apsaugą;
37.7. saugos darbe ir priešgaisrinės saugos reikalavimų vykdymą;
37.8. Įstaigai padarytus dėl savo, kaip Rinkliavos administravimo skyriaus teisininko, kaltės nuostolius pagal Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus.
38. Rinkliavos administravimo skyriaus teisininkui už netinkamą teisių įgyvendinimą ir už pareigų nevykdymą taikoma drausminė atsakomybė.
Informacija atnaujinta: 2025-09-11, 11:25:15